استفاده از جاشمعی برنجی در اتاق خواب موجب بهبود خواب می شود

این یک دارایی بزرگ برای هر فضای داخلی است و همچنین فضای خانه را بهبود می بخشد چه چیزی می تواند بهتر از یک جاشمعی برنجی زیبا برای سوزاندن شمع های شما باشد؟ تنوع زیادی از این جاشمعی برنجی در هر دو سبک سنتی و مدرن وجود دارد بنابراین همیشه ارزشمند است که نگاهی به محدوده ما بیندازید تا ببینید چه چیزهایی را برای شما در این زمینه آماده کرده ایم است.

ما تمام راه را به قرن ششم یا هفتم قبل از میلاد برمی گردیم، به مردمی به نام اتروسک ها این افراد به تولید جاشمعی برنجی باکیفیت صنایع دستی معروف بودند این اتروسک ها بودند که به دنبال راه حل جدیدی برای روشن کردن اتاقی در تاریکی بودند این راه حل شمع بود. این محصولی بود که به سرعت محبوبیت یافت و توسط رومی ها نیز پذیرفته شد.

جا شمعی

کلمه رومی لاتین برای شمع است این شمع های روغنی یا مومی به طرز وحشتناکی دود می کردند و می چکیدند در قرون وسطی حتی یک صنف شمع سازان وجود داشت این که استفاده از این شمع ها بی ضرر نبود، خاطرات ماری آنتوانت نشان می دهد که می نویسد: از ضیافت و رقص بعد از آن لذت بردم سالن بزرگ رقص با سی و پانصد شمع روشن شد و به من گفتند که هشتصد شمع آتش نشانان به طور مداوم با اسفنج های خیس کار می کردند تا جرقه هایی را که از روی شمع ها می زدند خاموش کنند.

پس از سال 1800 بود که انواع بهتر شمع ها از استئارین با فتیله پنبه ای ساخته شدند این شمع ها گران بودند و برای همه مقرون به صرفه نبودند در قرن نوزدهم، شمع‌ها از پارافین ساخته می‌شدند که بسیار ارزان‌تر از موم زنبور عسل یا چربی بود به موازات صنعت شمع سازی، صنایع دستی جدیدی ایجاد شد ساخت شمعدان اینها از سنگ، برنز، چوب یا مس ساخته می شدند از قرن هفدهم شمعدان ها نیز از نقره ساخته می شدند نقره‌سازان می‌توانستند تمام مهارت‌های خود را در این قطعه اغلب بزرگ نقره به کار ببرند.