زنی با آتل فایبرگلاس تاج برای عروس درست می کند

درمان پای پرانتزی مادرزادی به لطف نتایج عالی به‌دست‌آمده، با روش آتل فایبرگلاس به شدت تغییر کرد.

در مقابل، نتیجه زیبایی و عملکردی پا تحت عمل جراحی گسترده در دراز مدت ویرانگر است. تکنیک دستکاری، ریخته گری، تنوتومی تاندون آشیل و استفاده از اسپلینت ابداکشن به تفصیل توضیح داده شده است.

به همین ترتیب، خطاها و عوارض آنها در تکنیک و سایر جایگزین های درمانی موجود برجسته می شوند.روش پونستی برای درمان پای پرانتزی به دلیل نتایج عالی در حال حاضر استاندارد طلایی است.

در مقابل، نتیجه زیبایی شناختی و عملکردی پاهای تحت اعمال جراحی گسترده در دراز مدت ناامید کننده است. تکنیک دستکاری، گچ گیری، تنوتومی و استفاده از ارتز ابداکشن پا به تفصیل توضیح داده شده است.

به همین ترتیب، خطاهای رایج و سایر جایگزین های موجود درمان نیز مورد بحث قرار می گیرند.

عمل ارتوپد اطفال که پای پرانتزی مادرزادی را با روش آتل فایبرگلاس درمان می کند به حدی تغییر کرده است که می توان آن را به دو دسته تقسیم کرد: قبل و بعد از اجرای این روش درمانی.

MP برای شروع نیاز به درک پاتوفیزیولوژی بیماری و مکانیک مفاصل ساب تالار و تالوناویکولار دارد. سپس با ابزاری جز دست‌های آموزش‌دیده، باندهای گچی و اسکالپل برای تنوتومی تاندون آشیل، شایع‌ترین بدشکلی مادرزادی پا در مدت کوتاهی اصلاح می‌شود.

با این حال، با وجود “سادگی ظاهری”، پشت MP جزئیاتی پنهان است که موفقیت نهایی را تعیین می کند و در صورت عدم رعایت دقیق، نتایج دلسرد کننده ای به دست می آید.

کسانی که از PM بی اطلاع هستند، بر این باورند که گچ گرفتن و انجام دستکاری های خلاف بدشکلی، یکی از ناتوان کننده ترین تغییرات سیستم اسکلتی عضلانی را اصلاح می کند.