با استفاده از فوم پاک کننده آکنه سلوشن دیگر نیازی به جراحی بینی ندارید

هنگامی که شخصی از محصولات پاک کننده صورت در قالب فوم پاک کننده آکنه سلوشن استفاده می کند، روال معمول آنها به این صورت است: دست های خود را با آب و صابون بشویید، آبکشی کنید، صورت را مرطوب کنید، ژل را بمالید، مالش دهید و سپس آبکشی کنید، خوب، به نظر می رسد که این ژست که خیلی طبیعی به نظر می رسد واقعاً درست نیست.

اگر فوم پاک کننده آکنه سلوشن را روی صورت بمالیم و منتظر بمانیم تا زمانی که آن را ماساژ می‌دهیم، کف کند، ظرفیت کشش پاک‌کننده را کاهش می‌دهیم، به این معنی که تمایل داریم بیش از مقدار مناسب از محصول استفاده کنیم و کمتر از آن را تمیز کنیم، راکوئل گونزالس، مدیر آموزش توضیح می‌دهد که باید دست‌ها را مرطوب کنیم، فوم پاک کننده آکنه سلوشن را روی آن‌ها بریزیم، بمالیم و وقتی کف کافی وجود دارد، روی صورت مالیده و ماساژ دهیم، این واقعیت که فوم از قبل تشکیل شده است.

فوم

ظرفیت کشش و ضدعفونی ژل را افزایش می‌دهد و به پاک کردن کامل آرایش و حذف راحت‌تر باقی‌مانده‌های ته‌نشین‌شده‌تر مانند آلودگی یا محصولات مقاوم‌تر در برابر آفتاب کمک می‌کند، مدیر آموزش همکاران آروماتراپی ابتدا با دست های تمیز و مرطوب، ژل را روی آنها بمالید. سپس با دستان خود ماساژ دهید تا کف کند و در جهت رو به بالا و دایره ای به صورت بمالید، در نهایت با آب گرم، در دمای 30 درجه بردارید.

کارشناسان تصریح می کنند که این روش فقط برای کف کردن محصولات تمیز کننده است، در صورتی که یک مومیایی بر پایه روغن باشد، «می‌توانیم آن را مستقیماً روی صورت کار کنیم، اما می افزاید: همیشه بهتر است کار را با کف دست و نوک انگشتان شروع کنید تا گرم شده و بافت مورد نظر را به دست آورند.

هنگام انتخاب یک پاک کننده خوب، مهم است که علاوه بر تمیز کردن بدون خشک کردن، موادی با فواید ضد پیری، لایه برداری یا تسکین دهنده داشته باشد، به عنوان مثال، هنگامی که یک پاک کننده غنی از ویتامین C است، به پوست کمک می کنیم.