با بلوک سقفی می توانید دکوراسیون خانه خود را طراحی کنید

از آنجایی که هیاهوی وینتیج و کلاسیک مد امروزی را مصرف می‌کرد، نیاز به کامل کردن خانه‌هایمان با استعداد و در عین حال نزدیک به طبیعت، افزایش یافت.

بنابراین سقف های چوبی به راه حل مورد علاقه برای تبدیل خانه های شما به برقی ترین، مدرن ترین و نزدیک به زمین کلاسیک تبدیل شده اند.

بلوک سقفی لیکا که برای سقف های چوبی به عنوان یکی از بهترین محصولات به شمار می آید. شما می توانید به سقف های چوبی تکیه کنید زیرا نه تنها شکوه و عظمت دارند بلکه صمیمیت را نیز ارائه می دهند. سقف‌های چوبی به عناصری تبدیل شده‌اند که هر فضای زندگی خسته را به یک پناهگاه مجلل احیا می‌کنند.

از آنجایی که زندگی روزمره ما پرمشغله تر می شود و حتی زمان کمتری برای کاهش فشار از فشار و استرس داریم، سقف های چوبی خانه های ما را به یک فرار درمانی در دامان طبیعت تبدیل می کند.

این روند کلاسیک ثابت کرده است که همیشه سبز است، به معنای واقعی کلمه. بنابراین، در اینجا ایده هایی وجود دارد که بینشی در مورد گزینه های سقف چوبی و ایده های رنگ سقف چوبی ارائه می دهد.

یک چوب تنوره آرام و ظریف برای ترکیب یک سبک شیک و مثبت برای محل زندگی شما استفاده می شود. این نوع چوب معمولاً شامل چوب گیلاس، چوب خاکستر سبک یا چوب کاج است.

این چوب ها بسیار کم نگهداری هستند و جذابیت آرامی را به خانه می بخشند و آن را در گرمای خنثی فرو می برند.

این دکوراسیون کلاسیک با استفاده از چوب به عنوان سقف را می توان در بسیاری از خانه ها در لندن، سیدنی و حتی پاریس به دلیل غنا و ظرافت بی نظیرش که قدمت آن به دهه 1800 باز می گردد، مشاهده کرد.

سقف‌های چوبی را می‌توان با لوسترها و چراغ‌های زیبا یا بزرگ برجسته کرد تا فضایی جاودانه برای محل کار یا خانه شما ایجاد کند.

سایه‌های روشن‌تر چوب وقتی با مبلمان شیک و مینیمالیستی ترکیب می‌شوند، برای تضاد بهشتی که برای چشم سخت نیست، ترکیب می‌شوند. حرکت به سمت ایده های رنگ سقف متفاوت.