حوله سر تا پا که در هر فصل تغییر رنگ می دهد

یک حوله سر تا پا برای موهای شما بسیار بهتر از یک حوله معمولی است.

مهمتر از آن؛ چرا چنین حوله ای اینقدر خوب است؟

در این مطلب همه چیز را به شما خواهم گفت حوله سر تا پا حوله ای است که از الیاف مصنوعی و ظریف ساخته شده است این الیاف بسیار نازک هستند برای مقایسه؛ به اندازه 1/10 ضخامت موی انسان از این رو نام میکروفیبر است.

حوله سر تا پا را می توان از انواع مختلفی از پارچه های مصنوعی تهیه کرد رایج ترین آنها ترکیبی از 80% پلی استر و 20% پلی آمید است.

به حوله سر تا پا، حوله میکروفایبر نیز گفته می شود، اگر با موهای خیس از حمام بیرون بیایید، بسیار شکننده است و بسیار مستعد آسیب و شکستگی است با این حال، ممکن است دست به یک حوله حمام بزنید، آن را روی موهایتان بمالید و شاید حتی موهایتان را در آن بپیچید. وای نه!

حوله

یک حوله حمام معمولی از پنبه ساخته شده است الیاف پنبه بزرگ و خشن است آنها باعث اصطکاک می شوند، روی موهای شما گیر می کنند و بنابراین اطمینان حاصل می کنند که کوتیکول های مو باز شده و موهای شما می توانند بشکنند و به دلیل جنس و نحوه بافت، حوله حمام نیز رطوبت زیادی را به سرعت جذب می کند که در واقع موهای شما کشیده می شود.

این می تواند به موهای شما آسیب برساند، اما باعث شکستگی مو، خشکی مو، گره خوردن و کرک شدن مو نیز می شود پس از این به بعد آن حوله حمام را از موهایتان دور نگه دارید!

همانطور که قبلا توضیح داده شد، الیاف یک حوله میکروفایبر بسیار کوچک و ظریف هستند در نتیجه، حوله بدون اصطکاک روی موهای شما می لغزد این حوله همچنین به دلیل پارچه متراکم تر روی سطح بزرگ، جذب خوبی دارد بنابراین یک حوله میکروفیبر آب زیادی را به سرعت جذب می کند، اما بدون اینکه واقعاً آن را از موهای شما کند.