درمان سریع سرطان با استفاده از خرمالو در بازار ارومیه

در صورت ابتلا به کلسترول بالا، زیرا کلسترول موجود در دستگاه گوارش را که از غذاهای با منشاء حیوانی به دست می آید، حفظ می کند و باعث دفع بخشی از آن از طریق مدفوع می شود.

اما بدون شک، فوری ترین اثر پکتین و موسیلاژهای خرمالو در بازار ارومیه در دستگاه گوارش به خصوص در قسمت های آخر روده بزرگ است.

این ویتامین به دلیل محتوای بتاکاروتن یا پروویتامین A که بر حسب نیاز بدن به ویتامین A تبدیل می‌شود، متمایز است و این ویتامین برای سلامت استخوان‌ها، پوست، مو و غشاهای مخاطی و همچنین برای سلامتی استخوان‌ها، پوست، مو و غشاهای مخاطی ضروری است، عملکرد صحیح سیستم ایمنی.

به همه این دلایل می‌توان گفت که خرمالو در بازار ارومیه به‌عنوان منبع پروویتامین A برای کل جمعیت توصیه می‌شود و به‌طور خاص در افرادی که بیشتر در معرض خطر کمبود این ویتامین هستند.

خرمالو

افرادی که از کمبود ویتامین A استفاده می‌کنند، رژیم های چربی، در شرایط افزایش نیازهای تغذیه ای و همچنین تنباکو، الکل، مصرف برخی داروها، استرس، فعالیت بدنی شدید، سرطان، ایدز و بیماری های التهابی مزمن.

خرمالو همچنین منبع ویتامین C است که در تشکیل استخوان‌ها، دندان‌ها، کلاژن، گلبول‌های قرمز خون نقش دارد و باعث جذب آهن از غذا و مقاومت در برابر عفونت‌ها می‌شود، دو ویتامین که قبلا ذکر شد دارای اثر آنتی اکسیدانی هستند، بنابراین به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، دژنراتیو و سرطان کمک می کنند، آنها همچنین دارای منبع خوبی از ویتامین B1 و B2 هستند که به عملکرد صحیح سیستم عصبی کمک می کند.

در سال های اخیر مشخص شده است که برگ خرمالو دارای خواص بی شماری از جمله کاهش فشار خون، جلوگیری از تصلب شرایین، تصفیه کننده خون و روان کننده روده است، گل ها طبق سنت رایج برای درمان سرخک استفاده می شود، در حالی که از پوست درخت برای سوختگی استفاده می شود.