دستکش ظرفشویی نخی تنها جهیزیه عروس چینی

مواد شیمیایی موجود در شوینده های مورد استفاده برای شستن ظروف در بیشتر موارد با پوست دست بسیار تهاجمی بوده و باعث خشکی و در برخی موارد بیماری در پوست های بسیار حساس می شود این پنج ترفند به مراقبت از پوست شما در هنگام شستن ظروف با کمک دستکش ظرفشویی نخی می کند.

شستشو با آب بسیار داغ یا خیلی سرد می تواند سلامت پوست دستان شما را تحت تاثیر قرار دهد، زیرا دمای شدید سلول های سطحی پوست را می سوزاند و باعث عدم تعادل می شود علاوه بر این، آب بسیار سرد می تواند باعث گرفتگی عصبی در دستان شما شود بنابراین ترجیح می دهید از دستکش ظرفشویی نخی استفاده کنید.

دستکش

اگرچه مواد شوینده ظروف ذاتا ساینده هستند، اما برخی از آنها با اجزای دوستدار پوست دست مانند گلیسیرین هستند هنگام انتخاب یک صابون ظرفشویی ایده آل، به مواد تشکیل دهنده آن دقت کنید و به یاد داشته باشید که از ترکیباتی مانند تریکلوزان یا متیل ایزوتیازولینون خودداری کنید.
دستکش هنگام شستن ظروف ضروری است زیرا از پوست در برابر مواد شیمیایی موجود در آب و صابون محافظت می کند دستکش هایی مانند دستکش ساتن برای شستن ظروف بسیار مناسب هستند زیرا روی پوست بسیار نرم هستند و دارای سیستم گرفتن هستند که از لیز خوردن ظروف یا هر ظروف در حین شستن آن جلوگیری می کند.

به یاد داشته باشید که به دنبال دستکش در اندازه خود باشید تا هنگام استفاده از آن راحتی بیشتری داشته باشید، کرم مرطوب کننده پس از شستن ظروف، صرف نظر از اینکه دستکش می پوشید یا نه، باید یک الزام باشد، زیرا این تضمین می کند که تمام رطوبت پوست را تضمین می کند هنگام انجام کارهای خانه از بین رفته، به پوست خود برگردید، دستان خود را نرم و عاری از لک های ناشی از خشکی نگه دارید به دنبال کرم مخصوص دست باشید که از پوست محافظت کرده و آن را آبرسانی کند.