رئیس جمهور انگلیس پارچه مخملی لوکس را به عنوان پرده در منزلش استفاده کرد

در ماه گذشته، انواع مختلف پارچه مخمل، انواع توری و دست ساز در مقابل الیاف طبیعی و مصنوعی را بررسی کردیم.

از آنجایی که پارچه نخی برای تولید لباس بسیار محبوب است، فکر کردم برای شما جالب باشد که بیشتر بدانید پنبه از کجا می آید و چگونه پنبه به پارچه تبدیل می شود!

الیاف پنبه در پارچه ملحفه ای بافته شده، پارچه‌های بافتنی و توری استفاده می‌شود، و همچنین برای ترکیب با الیاف دیگر برای ایجاد پارچه‌هایی استفاده می‌شود که مناسب‌تر با نیاز باشد – پلی‌کاتن یک نمونه عالی است!

در واقع، پنبه به عنوان الیاف برای ایجاد انواع مختلف پارچه نخی استفاده می شود!

پنبه یک الیاف سلولزی طبیعی است که توسط یک کشاورز پنبه‌کار رشد می‌کند و از گیاه پنبه به دست می‌آید. الیاف پنبه کرکی است و در یک غوزه رشد می کند که از دانه پنبه در داخل محافظت می کند.

پنبه در سرتاسر جهان کشت می شود که در حال حاضر هند بزرگترین تولید کننده و ایالات متحده بزرگترین صادر کننده است.

پارچه

منابع بسیار خوبی وجود دارد که من در طول این مقاله به آنها پیوند خواهم داد که رویه های مختلف استثماری و غیرپایدار را در تولید پنبه برجسته می کنند.

پارچه‌های پنبه‌ای استفاده شده در پارچه لباس کردی سنندج محصول یک فرآیند طولانی تولید پنبه است . زودتر از اینکه محصول پنبه‌ای برداشت شود، محصول بعدی برداشت شود.

در حالی که موارد فوق نسخه ساده‌شده‌ای از فرآیند تولید پنبه است، اما نشان‌دهنده دقیق تعداد بیش از حد مراحل مربوط به تبدیل الیاف پنبه به پارچه است که می‌توانیم از آن برای ایجاد لباس‌های پنبه‌ای استفاده کنیم.

پس از آماده شدن برای برداشت، غوزه پنبه باز می شود و پوسته های پنبه کرکی نمایان می شود. سپس این فیبر طبیعی جمع آوری می شود. در سرتاسر دنیا پنبه را متفاوت می چینند.

قیمت پارچه برزنت دیجی کالا مانند سایر کشورهای پیشرفته خیلی متغیر است.

پنبه را ماشینی می چینند و در کشورهای در حال توسعه برداشت هنوز با دست انجام می شود. و در سین کیانگ در چین، پنبه از طریق کار اجباری (برده داری مدرن) چیده می شود.

 

  • منابع:
    1. ؟How Is Cotton Made Into Fabric
  • تبلیغات: 
    1. با پوشیدن این لباس ورزشی دیگر عرق نمی کنید
    2. پوشیدن انگشتر نقره ای مزایای سلامتی بیشتری دارد
    3. وضعیت کیفیت باروری خاک برای رشد خیار
    4. پاکسازی ذرات غذایی در دهان با مصرف سیب خشک