سیانید موجود در سیب برای سگ ها مضر است

چگونه سیب ها را با خیال راحت برای سگ ها آماده کنیم
توجه: دانه ها یا هسته سیب را به سگ ندهید زیرا حاوی طبع سیب مقدار کمی سیانید هستند و ممکن است به عنوان خطر خفگی عمل کنند.

با شستن و تمیز کردن سیب های خود شروع کنید تا باکتری ها و میکروب ها از بین بروند. سیب‌های سوپرمارکتی، مانند بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات دیگر، با آفت‌کش‌ها درمان می‌شوند که شستشوی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

دانه ها را دور و دور از توله گرانبهای خود نگهداری کنید: دانه ها حاوی مقدار کمی سیانید، سمی هستند که می تواند در مقادیر زیاد به سگ شما آسیب برساند.

هسته سخت سیب و ساقه آن نیز می تواند کاپشن چرم اصل سگ شما را خفه کند. اگر سگ شما هسته یا دانه سیب می خورد، باید مراقب هر گونه نشانه ای از مشکلات گوارشی یا انسداد، مانند خفگی باشید.

سیب

سیب ها را به صورت ورقه یا مکعب های کوچک برش دهید تا سگ شما بتواند به راحتی آنها را بخورد. پوست کندن سیب باعث می شود هضم سگ شما آسان تر شود و میزان فیبر دریافتی آن کاهش یابد.

و به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که یخچال جنرال سگ ها عاشق سیب هستند به این معنی نیست که می توانند پای سیب بخورند.

شکر اضافه شده و پوسته طلایی که انسان ها از آن لذت می برند برای سگ ها بسیار زیاد است، اگرچه آنها با گاز گرفتن (یا یک برش) زنده می مانند.

با این حال، به گفته خط راهنمای Pet Poison، اگر سگ شما مدل پالتو چرم زنانه ترک یک پای سیب حاوی جوز هندی، که حاوی سمی به نام میریستسین است، بخورد، ممکن است دچار مشکلاتی شود.

در دوزهای کم، جوز هندی ممکن است باعث ناراحتی خفیف دستگاه گوارش شود. در دوزهای بسیار زیاد می تواند باعث توهم، فشار خون بالا و تشنج شود.

  • منابع:
    1. Can Dogs Eat Apples? How to Safely Feed Apples to Dogs
  • تبلیغات: 
    1. ترکیب شیمیایی و انواع کیفیت خرما
    2. جایگاه خرما در ادیان مختلف دنیا
    3. گونه های مختلف خرما و خاستگاه آن
    4. فواید منحصربه فرد خرما