مایع دستشویی صدفی گلرنگ رنگ پارچه را سفید می کند

بسیاری از افراد ترجیح می دهند همیشه از صابون مایع استفاده کنند، چه در دفاتر، چه در کارگاه ها و چه در خانه، به دلیل راحتی همه جانبه و فرمول های سازگار با پوست.

استفاده از صابون‌های میله‌ای زمانی که شروع به فرسوده شدن می‌کنند، به تدریج سخت‌تر و لغزنده‌تر می‌شوند، و در نهایت منجر به افزایش ضایعات می‌شوند.

زیرا معمولاً صابون‌ها قبل از اتمام، رها می‌شوند، گم می‌شوند یا بیرون می‌افتند.

صابون‌های سخت پس از استفاده‌های متوالی، پس از استفاده‌های متوالی، لکه‌ها و بقایای زیادی از خود به جای می‌گذارند، که اگر به طور مرتب شسته نشوند، در طول زمان ظاهری ناخوشایند دارند.

مایع دستشویی صدفی گلرنگ دارای خواص بسیار زیادی می باشد که باعث لطافت پوست می گردد.

بیشتر مردم همچنین ترجیح می‌دهند هر گونه خطر آلودگی متقابل را که ناشی از اشتراک‌ گذاری صابون با سایر کاربران است، از بین ببرند.

مایع دستشویی

در مقابل، صابون مایع را می توان به سرعت و به راحتی از یک تلگراف دستی با یک لمس پخش کرد و باعث ایجاد آشفتگی کمی و یا بدون ایجاد آشفتگی در آن ها شد.

اگرچه آزمایش‌های علمی نشان نداده است که صابون‌های نواری برای انتقال سطوح مشکل‌ساز باکتری‌ها بین کاربران، صابون‌های مایع می گردد.

به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان گزینه‌ای بهداشتی‌تر برای بسیاری از افراد در محیط‌های کاری و محیط‌های پرتحرک دیده می‌شوند.

همانطور که قبلاً ذکر شد، پاک کننده های دست مایع اغلب با افزودن حلال های چربی زدا، عوامل ضد باکتری یا ساینده های ملایم تقویت می شوند و آنها را در از بین بردن قوی کثیفی های سرسخت یا ریشه دار موثرتر می کند.

صابون مایع واقعی در واقع نسبتاً غیرمعمول است، زیرا تولید آن نسبتاً دشوار است – اکثر صابون‌های مایع دستی عمده فروشی از نظر فنی انواع مختلفی از مواد شوینده هستند.

عنصر شوینده موجود در مخلوط صابون دست مایع نیز سورفکتانت نامیده می شود و این ماده ضروری است که کثیفی یا چربی سرسخت را تجزیه می کند.