مراکز فروش لامپ ویدئو پروژکتور سونی به صورت رایگان در تهران افتتاح شد

فناوری منبع لامپ ویدئو پروژکتور سونی در چند سال گذشته تغییرات زیادی را به خود دیده است.

از پیشرفت‌ها در لامپ پروژکتور سنتی تا معرفی لیزرها، جدیدترین منابع نور لامپ ویدئو پروژکتور سونی کارآمدتر، سازگار با محیط‌زیست و ماندگاری بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی خود هستند لامپ های متال هالید که در اواخر دهه 1960 اختراع شدند، از ترکیبی از نمک های فلزات خاکی کمیاب و بخار جیوه برای انتقال نور استفاده می کنند آنها حدود 3000 ساعت دوام می آورند.

لامپ ویدئو پروژکتور سونی در سال 1995 به عنوان جایگزین کارآمدتر برای متال هالید ساخته شد روشنایی مشابهی را با انرژی کمتر ارائه می دهد و همچنین حدود 3000 ساعت دوام می آورد.

جدیدترین لامپ موجود در صحنه E-TORL اپسون است که دارای بدنه و شکل لامپ بازطراحی شده است بهبودها پراش نور و نشتی را به حداقل می رساند و تا آنجا که ممکن است روشنایی را روی صفحه نمایش متمرکز می کند لامپ E-TORL حدود 4000 ساعت دوام می آورد.

لامپ

برای استفاده حداکثری از لامپ خود، راهنمای ما برای افزایش عمر لامپ پروژکتور خود را بررسی کنید ال ای دی دیودهای ساطع کننده نور که در اکثر پروژکتورهای پیکو استفاده می شود، اساساً لامپ های کوچکی هستند اما بر خلاف لامپ در لامپ میز شما، LED ها مستقیماً در یک مدار الکتریکی قرار می گیرند و توسط جریان الکترون ها روشن می شوند ال ای دی ها مانند لامپ های معمولی فیلامنت ندارند و بنابراین عمر بسیار طولانی تری دارند فقدان رشته همچنین به LED ها اجازه می دهد تا کارایی بیشتری نسبت به لامپ های سنتی داشته باشند آنها به همان اندازه گرم نمی شوند و به برق بسیار کمتری نیاز دارند.

منابع نور LED فاقد جیوه هستند و می توانند فورا خاموش و روشن شوند آنها برای کنترل دمای کار خود نیازی به فن ندارند و بنابراین پروژکتورهای ساکت تر و کوچکتر را میسر می کنند پروژکتورهای LED معمولاً به اندازه پروژکتورهایی که از منابع نوری دیگر تغذیه می شوند روشن نیستند.