مشاهده استخوان دایناسور بر روی قله اورست!

در زمان قدیم همانطور که می دانید دایناسورهای زیادی وجود داشته اند. امروزه این نوع حیوان منقرض شده و اکثر افراد به دنبال فسیل یا استخوان های آن ها می باشند. برخی افراد معتقدند که یک سری از استخوان های آن بر روی قله اورست قرار دارد.

آویشن کوهی خشک

یکی از بهترین دمنوشهایی که از خانواده نعناع می باشد دمنوش آویشن کوهی خشک شده می باشد که نوع محلی آن یا پشمی آن یکی از بهترین دمنوش است که دارای خواص بیشماری می باشد.

خرید کرفس

امروزه برای خرید کرفس منجمد سرخ شده نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه ها و یا مراکز در سطح کشور نمی باشد.شما می توانید به راحتی در منزل و یا محل کار، مراکز پخش کرفس منجمد را شناسایی و سفارش خود را به صورت غیر حضوری در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

کاهو سفید

منشا کاهو برگ به هزاران سال برمی گردد که اولین بار در طول تمدن مصر کشت شد و به دلیل خواص آشپزی و دارویی آن به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. برخی افراد اصلا درباره کاهو سفید مطلع نمی باشند به همین دلیل آن را خریداری نخواهند کرد.

کلم سفید

سبزیجات همواره بالا ترین میزان مصرف را دارد و در این میان کلم سفید تازه کوچک ممتاز نیز طرف داران خود را دارد. شما می توانید این محصول را به آسانی تهیه نمایید.