کفش اسپرت کاترپیلار بازیگر مشهور که در دبی دزدیده شد

اگرچه این تعریف بسته به سازنده متفاوت است، کفش اسپرت کاترپیلار البته کفش هایی برای دویدن هستند.

بنابراین، در مقایسه با کفش پیاده روی، بزرگترین ویژگی این است که قسمت جذب کننده ضربه متفاوت است، این به این دلیل است که موقعیت فرود به دلیل مکانیسم پا با کفش های پیاده روی متفاوت است.

کفش های دویدن در کنار انگشت کوچک پا قرار می گیرند، به طوری که آن قسمت ضربه را جذب می کند، و زیره میانی در سمت بیرونی کفش به اندازه کافی سخت است که بتواند وزن را تحمل کند، با سخت‌تر کردن آن، ضربه‌ها را جذب می‌کند و ساختاری دارد که حتی هنگام دویدن طولانی مدت از خستگی جلوگیری می‌کند.

هیچ ماده تقویت کننده ای وجود ندارد که از پا در هنگام راه رفتن حمایت کند و خود کفش از وسط خم می شود، می پیچد و نرم است، کفشی است که به اصطلاح مد پوشیده می شود، کفش اسپرت کاترپیلار البته کفش هایی است که عمدتاً برای پیاده روی استفاده می شود.

کفش

کفش های دویدن شباهت هایی دارند، اما کفش ورزشی پیچ خورده است تا حتی هنگام پیاده روی در مسافت های طولانی هم خسته نشوید، هنگامی که راه می روید، روی پاشنه خود فرود می آیید، بنابراین پاشنه دارای قابلیت جذب ضربه بالشتک است.

اگر بخواهیم خودمان را متمایز کنیم، کفش‌های دویدن کفش‌هایی هستند که بر سبکی تأکید دارند و کفش‌های آهسته دویدن کفش‌هایی هستند که امکان حرکت را حتی با مقداری وزن فراهم می‌کنند.

کفش‌های ورزشی به کفش‌هایی گفته می‌شود که مکانیزم تخصصی برای هر رشته ورزشی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال دارند، از منظر رقابت مانند استفاده از مواد مناسب برای هر رشته ورزشی و کفی برای زمین ها در فضای باز و داخل سالن در نظر گرفته می شود.

برای افراد مسن، کفش هایی که از مواد مشبک استفاده می کنند و به نظر می رسد تنفس خوبی دارند، گاهی اوقات کفش ورزشی نامیده می شوند.