امروز فوم pvc با بالاترین قیمت به فروش رفت

هنگام ساخت یک ساختمان، یافتن مواد عایق مناسب بسیار مهم است، در این مطلب، فوم pvc را به عنوان ماده ای که برای عایق حرارتی در نظر گرفته شده است و همچنین مقدار هدایت حرارتی آن را در نظر خواهیم گرفت.
کارشناسان با گرم کردن ورق از یک طرف هدایت حرارتی را بررسی می کنند، سپس محاسبه می کنند که در عرض یک ساعت چه مقدار گرما از دیواره یک متری بلوک عایق عبور کرده است.

اندازه گیری انتقال حرارت در طرف مقابل پس از یک فاصله زمانی مشخص انجام می شود، مصرف کنندگان باید ویژگی های شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرند، بنابراین توجه به سطح مقاومت تمام لایه های عایق ضروری است.

فوم

حفظ گرما تحت تأثیر چگالی فوم برد، شرایط دما و تجمع رطوبت در محیط است، چگالی مواد در ضریب هدایت حرارتی منعکس می شود.

سطح عایق حرارتی تا حد زیادی به ساختار محصول بستگی دارد، ترک ها، شکاف ها و سایر مناطق تغییر شکل یافته منبع هوای سردی هستند که به اعماق دال نفوذ می کند.
دمایی که بخار آب در آن متراکم می شود باید در عایق متمرکز شود، نشانگرهای دمای منفی و مثبت محیط خارجی سطح گرمای لایه بیرونی روکش را تغییر می دهند، اما در داخل اتاق دمای هوا باید در حدود +20 درجه سانتیگراد باقی بماند.

تغییر شدید در رژیم دما در خیابان بر اثربخشی استفاده از عایق تأثیر منفی می گذارد، رسانایی حرارتی فوم تحت تأثیر وجود بخار آب در محصول است، لایه های سطحی می توانند تا 3 درصد رطوبت را جذب کنند.

عایق حرارتی عالی توسط ساختار فوم منحصر به فرد ارائه شده است، این به گرانول ها و سلول های فوم اشاره دارد که تخلخل مواد را تشکیل می دهند.

ورق دانه ای حاوی تعداد زیادی گلبول با سلول های هوای میکروسکوپی زیادی است، بنابراین، یک تکه فوم 98٪ هوا است، محتوای توده هوا در سلول ها به حفظ خوب هدایت حرارتی کمک می کند.