دامداری که از کود شیمیایی قرمز به جای خوراک دام استفاده می کرد

با توجه به اینکه 82 درصد از خانوارهای ایالات متحده محصولات ارگانیک را خریداری می کنند، طبق گفته انجمن تجارت ارگانیک، کود شیمیایی قرمز ابزار مهمی برای مصرف کنندگان کود در هنگام ساختن برنامه ها خواهد بود.

کود آلی چیست؟

کودهای آلی معمولاً از ضایعات گیاهی یا حیوانی ساخته می شوند – فکر کنید کود یا کمپوست آنها همچنین می توانند محصولات بسیار فرآوری شده با پایه کمپوست یا کود باشند.

مزایای استفاده از کودهای آلی چیست؟

ساختار خاک

به دلیل مواد آلی موجود در کودهای آلی، ساختار خاک بهبود می یابد و در نتیجه توانایی خاک برای نگهداری آب و مواد مغذی افزایش می یابد.

میکروب ها رشد می کنند

کود مصنوعی از مولکول های شیمیایی بدون کربن تشکیل شده است این مولکول ها گاهی اوقات می توانند مخرب باشند و برای میکروب ها قابل دسترسی نیستند.

از سوی دیگر، کود آلی سرشار از مواد آلی است که به رشد میکروب ها کمک می کند کود آلی حاوی کربن به عنوان بخشی از ترکیب شیمیایی آن است و این کربن همراه با نیتروژن، فسفر و پتاسیم است که میکروب ها را تغذیه می کند و آنها را قادر می سازد تا مواد مغذی را در یک فرآیند بیولوژیکی طبیعی برای گیاهان در دسترس قرار دهند.

پایدار و دوستدار محیط زیست

کودهای مصنوعی روانه آبراه‌های ما می‌شوند و به حیات دریایی و کیفیت آب آسیب می‌رسانند کودهای آلی به این راحتی (اگر اصلاً) خارج نمی شوند و با ساختار خاک مرتبط هستند.

به گفته انجمن تجارت ارگانیک، کودهای آلی همچنین تنوع زیستی گونه ها را در مقایسه با کود مصنوعی 30 درصد افزایش می دهد.

کاهش کودها و آفت کش ها

اگرچه کود آلی می تواند گران تر از کود مصنوعی باشد، اما می تواند نیاز به آفت کش ها و نیاز کلی نیتروژن، فسفر و پتاسیم را کاهش دهد.

به دلیل کاهش، کود آلی می تواند هزینه خنثی داشته باشد و گاهی اوقات باعث صرفه جویی در هزینه می شود.