درب فلزی حیاط که هنگام ورود افراد خانه را تشخیص می دهد

درب های فولادی اغلب در ساختمان های تجاری یافت می شوند اما کمتر در خانه ها یافت می شوند.

چوب و فایبرگلاس دو ماده محبوب برای درب ورودی منازل هستند با این حال درب فلزی حیاط می توانند برای خانه شما استفاده شوند و مزایای قابل توجهی را ارائه می دهند.
درب فلزی حیاط جامد نیست، درب های فولادی از یک هسته پلی اورتان یا پلی استایرن با یک پوسته فولادی در بالای آن تشکیل شده اند.

درب فولادی جامد بسیار سنگین است و به احتمال زیاد لولاها را پاره می کند و برای پوسته درب از استیل گیج بین 16 تا 24 استفاده می شود.

درب
یک قاب چوبی به نام استیل، محیط در را احاطه کرده است، هیچ یک از پلی اورتان یا پلی استایرن روی لبه های در قابل مشاهده نیست.
به غیر از فاکتور وزن، فولاد و بیشتر فلزات به طور قابل توجهی رسانای خوب گرما و سرما هستند، هدایت حرارتی کیفیت مطلوبی برای درب نیست.

هسته پلی اورتان یا پلی استایرن به عنوان یک مانع حرارتی عمل می کند.
مطالعات نشان می دهد که برخی از این مواد مصنوعی تا پنج برابر بهتر از درهای چوبی در جلوگیری از گرما و سرمای ناخواسته عمل می کنند.
درب‌های فولادی را می‌توان بین قسمت‌های داخلی و خارجی نصب کرد، اما بیشتر به عنوان درب ورودی که به بیرون منتهی می‌شود، استفاده می‌شود.

درب های فولادی معمولاً بین خانه ها و گاراژها نصب می شوند، هنگامی که درب های فولادی در فضاهای داخلی به داخل نصب می شوند، به دلیل نیاز به ایمنی یا حفاظت در برابر آتش در یکی از این مناطق است.

مطمئن شوید که درب تمام برش های مورد نظر شما را دارد، اگر یک در محکم بخرید و بعداً تصمیم بگیرید که یک پنجره یا درب حیوان خانگی می خواهید، متوجه خواهید شد که بریدن از درب بسیار دشوار است.

استخدام نصاب درب بهترین راه برای افزودن برش به درب فولادی خواهد بود.