شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری در بازار تهران به مزایده گذاشته شد

آبگرمکن یکی از مهمترین اجزای تامین آسایش در منازل است، با این حال، نصب و تعمیرات اغلب در کمدهای تنگ یا فضاهای محدود انجام می شود.

مجموعه محصولات شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری بدون توجه به فضا، انجام هر کاری را با اتصالات تمیز و بدون نشتی آسان تر می کند.

نصب آبگرمکن اغلب در فضاهای محدود و دور از دید انجام می شود.

مخازن بزرگتر هنگام تعویض مخازن آب در یک فضای کوچک از قبل مشکل بیشتری ایجاد می کنند.

نصب آبگرمکن با انواع شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری دیگر را با طیف کاملی از شیلنگ ها، شیرها و اتصالات آسان تر می کند که می توانند بدون ابزار حجیم، چسب های خشن یا لحیم کاری نصب شوند.

کانکتورهای شیلنگ گاز آبگرمکن دیواری انعطاف پذیر به راحتی خطوط آب ناهمتراز ناشی از مخازن بزرگتر را به هم متصل می کنند و در هر دو فولاد ضد زنگ راه راه و بافته در دسترس هستند که برای چرخش های محکم و بدون پیچ خوردگی طراحی شده اند.

شیلنگ

شیلنگ‌های آبگرمکن آب گرم انعطاف‌پذیر با شیرهای توپی یکپارچه نیز برای انطباق با کد و خاموش شدن آسان هنگام سرویس در دسترس هستند.

چه نصب فله ای برای ساخت و ساز جدید و چه جایگزینی مخزن قدیمی، راه اندازی و ابزار مورد نیاز برای نصب آبگرمکن بدون مخزن در مقایسه با نصب آبگرمکن سنتی کاملاً متفاوت است.

آبگرمکن‌های بدون مخزن فضای کمتری را اشغال می‌کنند و اتصالات در پایین مخزن قرار می‌گیرند که اغلب می‌تواند اتصال مجدد خطوط را دشوار کند.

این کار را با اتصالات آبگرمکن انعطاف پذیر که بدون خم شدن برای اتصال مجدد خطوط خم می شوند، آسان تر می کند.

چه لوله کشی یک بخاری آب گرم با نوع لوله دیگری باشد، نیازی به هدر دادن زمان برای لوله کشی مجدد یا پیکربندی مجدد خطوط تامین آب نخواهید داشت.

همچنین کیت های اتصال آبگرمکن بدون مخزن را ارائه می دهد که دارای طراحی فشار به اتصال و دریچه ای باریک برای جعبه های فرورفته یا سرپوشیده است.